Flexografia - technologia najbardziej popularna i najbardziej korzystna dla budżetu producenta kosmetyków czy produktów spożywczych. Daje doskonałe efekty nadruku na opakowaniu przy niskim koszcie. Projektując wygląd opakowania, przede wszystkim kolorystykę, należy pamiętać o możliwie najmniejszej ilości kolorów. Wynika to z tego, że kolory nakładane są na siebie i każdy kolor to oddzielna matryca, może się okazać, że zostanie zużyte więcej koloru niż się wstępnie określiło. Ważne jest też odpowiednie zabezpieczenie druku. Czym dokładnie jest flexografia technologia poligraficzna i jak działa zasada nakładania koloru, jakie są koszta i na jakich materiałach można ją stosować, wszystkim zainteresowanym przedstawią eksperci z Quartz. Jest to producent opakowań właśnie dla twoich produktów. Wysoka jakość oferowanych przez Quartz opakowań do produktów kosmetycznych, chemicznych, jak również spożywczych, od lat cieszy się uznaniem klientów. Technologia nadruku na opakowaniach oferowana przez Quartz jest najlepsza na rynku.